Welcome to My World

This is my land, my kingdom and my rule.....

Friday, March 12, 2010




Jumaat..so seperti biase rehat kan 2jam,so kiteorg yg pompuan ni pun gediklah merayap:). I spt biase le with my trulllyyyy soping Mate DD. So today kiteorg gi BSC,actually nak gi My BBstore sekali terslh jln:) so terus kebangsar je...Lepas menghabiskan duit kat toysrus,I beli ni utk Iman,coz tmrw kan nak travel gi kawin shu kat Ipoh,so kene beli a,travel feeding set ni,FYI I dah start bg Iman nestum tu coz dia asik nangis xnk tido and Oni dia pun bising suruh bg mkn,tp kene bancuh cair2 skit lah ye...so this the item from Fisher Price







.







.







.







.




.



errmmm mahal le, yolah pakcik fisher kan,ai cdg nak beli nuby je...tp taule toyrus tu semua yg mhl je ade:) tp xpe dpt le ai collect point kan utk membership card ni. After that we have our luncheon kat Chawan, Bangsar, Me Had, Nasi Briyani, mak aiiii portion dia sungguh byk ok, mak yg kuat meketedarah ni pun xabis, rs not bad rege about 15 something oklah instead of portion..Drink, ai have Lai chee Kang,rase not so good coz xde kacang,mane siok LCK xde kcg kan.DD plak nasi lemak bungkus....bg ai sambal dia bese je,rege 3henget...nah bg uols terliuq skit......





thats all.....burp byeeeeeee


.

No comments:

Post a Comment